.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاسخ ناطق‌نوري به نامزدی رياست جمهوري
معتقدم كه يك جناح به تنهايي نمي‌تواند كشور را اداره كند و نيروهاي متدين از همه گروه‌ها كه به چهار اصل اسلام، انقلاب، امام و رهبري پايبند هستند بايد با يكديگر تعامل داشته باشند و كشور را اداره كنند...
پاسخ ناطق‌نوري به نامزدی رياست جمهوري

عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز با اشاره به اينكه اصلاح طلب تندرو نيستم، گفت: براي انتخابات رياست جمهوري دهم كانديدا نمي‌شوم و برنامه‌اي براي كانديداتوري ندارم.

علي‌اكبر ناطق‌نوري عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز، با اشاره به انتخابات دهم رياست جمهوري گفت: كانديداي انتخابات رياست جمهوري دهم نيستم و هيچ برنامه‌اي براي آن ندارم.

وي با اشاره به سخنان اخير برخي اصلاح‌طلبان كه وي را اصلاح طلب تندرو خوانده بودند، گفت: من اصلاح طلب تندرو نيستم و از شهيد بهشتي پيروي مي‌كنم و معتقدم كه يك جناح به تنهايي نمي‌تواند كشور را اداره كند و نيروهاي متدين از همه گروه‌ها كه به چهار اصل اسلام، انقلاب، امام و رهبري پايبند هستند بايد با يكديگر تعامل داشته باشند و كشور را اداره كنند.

عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز گفت: اگر امروزه نگاه ما نگاهي بهشتي‌وار باشد مي‌توانيم نيروهاي كارآمدي به جامعه تحويل دهيم و به كشور خود خدمت كنيم.

بيست و هفتمين سالگرد شهادت شهيد آيت‌الله بهشتي بعد از ظهرديروز با حضور شخصيت‌هاي مبارز انقلابي آن زمان در مؤسسه مطالعاتي دين و اقتصاد برگزار شد.

علي‌اكبر ناطق‌نوري عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز طي سخناني در اين همايش با اشاره به شخصيت كم نظير شهيد بهشتي گفت: شهيد بهشتي شخصيت منحصر به فردي داشت به طوري كه پس از شهادت شهيد بهشتي و شهيد مطهري هيچ جايگزيني براي آنها پيدا نشده است.

وي در ادامه افزود: در آن زمان اين شعار را سر مي‌داديم كه «دشمن در چه فكريه، ايران پر از بهشتيه» و اين شعار براي مأيوس كردن دشمن بود.

عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز با بيان اينكه شهيد بهشتي شخصيت‌هاي بسيار مؤثري را تربيت كرد، گفت: شهيد بهشتي به اين نكته توجه بسيار زيادي داشت كه براي توسعه پايدار، ثروت حرف اول را نمي‌زند بلكه نيروي انساني است كه حرف اول را مي‌زند.

وي در اين زمينه افزود: امروزه همه كشورها به اين نتيجه رسيده‌اند كه نيروي انساني است كه حرف نخست را مي‌زند و اين را مرحوم شهيد بهشتي قبل از انقلاب بيان كرده بود و به فكر سرمايه‌گذاري و تربيت نيروي انساني بود.

ناطق‌نوري در ادامه تصريح كرد: شهيد بهشتي براي تربيت و سرمايه‌گذاري نيروي انساني اول نيرويابي كرد در درجه دوم براي آنها سرمايه‌گذاري نمود و به آنها اعتماد كرد و سپس به آنها مسئوليت داد و از آنها مسئوليت‌پذيري خواست و به اين ترتيب است كه نيروي انساني مؤثر و كارآمد تربيت شد و مرحوم شهيد بهشتي با بنده نيز همين گونه رفتار كرد.

وي با بيان اينكه تمام داشته‌هاي امروز من مديون شهيد بهشتي و شهيد مطهري است، گفت: در عرصه‌هاي ايدئولوژيكي و اعتقادي از شهيد مطهري الگو گرفتم و در بحث مديريتي، تعامل با جامعه و تعامل با نيروها، گروه‌ها و فكرها و انديشه‌ها از شهيد بهشتي الگو گرفتم.

عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز در پايان گفت:‌ شهيد بهشتي در نيروهاي خود اعتماد به نفس ايجاد كرد و آنها را به خوبي تربيت نمود و اگر امروزه نگاه ما نگاهي بهشتي‌وار باشد مي‌توانيم نيروهاي كارآمدي به جامعه تحويل دهيم و به كشور خود خدمت كنيد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.